štvrtok 20. júla 2017

Bývalý kanonier Daněk je späť v Baníku. Bude pôsobiť ako poradca

Majiteľ Baníka Petr Šafarčík potvrdil, že pozícia Václava Daňka v klube je poradenská, a nie manažérska. "Mal by byť zároveň vnútorným oponentom a kritikom. Jeho úloha bude pre Baník do budúcna určite prínosom. "

Kým niektoré legendy nechcú bet365 bonus s Baníkom za súčasného vedenia bet 365 spolupracovať, Václav Daněk ponuku prijal. "Z mojej strany to nie je o vedenie, ale mal by som pomáhať smerom k mančaftu, chcem, aby Baník zase hral dobre," vyhlásil. "Mňa toľko nezaujíma problém Petra Šafarčík s fanúšikmi, ale to, že mužstvo minule prehralo 1: 2 v Brne."

Napriek tomu pripúšťa, že by rád prispel k tomu, aby sa fanúš ikovia pri domácich zápasoch Baníka vrátili do porastov. "Baník sa vždy mohol oprieť o divákov a fanúšikov, takže by som bol veľmi rád, aby to tak bolo aj ďalej.Nechcem si fandiť, ​​ale možno moja osoba v tom bet365 stavky môže trochu pomôcť. Veď ty fanúšikov známy. "

Daněk bol aj predsedom občianskeho združenia Baník Baníka, ktorého cieľom bola záchrana krachujúceho klubu. "Už v združení nie som. Keď mesto odkúpilo Bazaly, čím Baník zachránilo, tak som to bral tak, že moja úloha skončila, "uviedol.

Daněkovi je jasné, že Baník čaká ťažké obdobie. "Chcel by som prispieť k tomu, aby na konci sezóny bolo všetko v poriadku."

Čoho sa bude týkať jeho poradenská činnosť? "Mala by byť širšia, a to nielen smerom k prvému mužstvu, ale aj k juniorke a dorastu.Mal by som sa pravidelne stretávať s trénermi, s vedením, aby sme otvore ne riešili všetky problémy. "

Odmieta však, že by trénerom zasahoval do práce. "Môžem povedať svoj názor, ale systém hry a zostava je ich vec," vyhlásil. "Skôr by som chcel individuálne radiť treba útočníkom a hovoriť, na čo by sa ktorý hráč mal zamerať. Mal by som futbalistu analyzovať, vyhodnocovať ich hru. "

Ostravský tréner Radomír Korytář spolupráci s niekdajším kanonierom víta. "Viac očí je potrebné.


Nielen na tréningu, ale aj v stretnutiach vítam akúkoľvek oponentúru. Navyše z lavičky vidíte niektoré situácie inak, ako keď ste vysoko na tribúne, takže je len dobre, že budem mať spätnú väzbu.Budem rád, keď to prepojenie a naša spolupráca bude fungovať. "

Daněk bet365 mobil upozornil, že nemá amb ície trénovať Baník Ostrava. "Radkovi som povedal: Som tu pre teba, chcem ti pomôcť. Nie som ten, kto bude tlačiť na výmenu trénera. "

Václav Daněk bol väčšinou tréner záchranár. Na konci deväťdesiatych rokov v Baníku zaskakoval na trénerskom poste s Rastislavom vojačikov, aby tím udržali medzi elitou. O záchranu neskôr úspešne bojoval aj s Vítkovice či Hlučín. V druhej lige viedol aj Fulnek.

"Moje ambície trénovať v nejakej vyššej súťaži skončili pred takými piatimi šiestimi rokmi," upozornil. "Byť trénerom dvadsaťštyri hodín sedem dní v týždni už nie som pripravený a ani byť nechcem. Nie som ten, kto by ohrozoval trénerovu pozíciu.Som tu pre neho a budem rád, keď to tak bude aj vnímané. "

Daněk sa naposledy čoby tréner venoval mládeži v Hlučíně a minulú sezónu viedol Háj ve Slezsku v krajskom prebor. Ale aj tam skončil.

Aká je vôbec podľa Danka kvalita súčasného kádra?

"Na nejaké závery je skoro," uviedol. "Videl som zápasy s Karvinú a v Brne. Určite veci už v hlave mám, ale na nejaké závery potrebujem viac času. Chcem vidieť aj nejaké tréningové jednotky, aby som si urobil obrázok o jednotlivých hráčoch. "

Napriek tomu na adresu terajšieho celku uviedol:" Na pohárovú Európu to nie je.Tím bude musieť bojovať skôr, nechcem povedať o záchranu, ale o priečky okolo desiateho jedenásteho miesta. "

Daněk je presvedčený, že sa mužstvo musí posilniť. "A tiež môže prísť aj nejaký odchod," upozornil. Takže už tuší, že by mohli odísť brankár Pavlenko a stopér Frydrych, o ktoré je záujem? "To neviem, ale beriem všetky varianty. O ich odchode sa však hovorí už dlhšiu dobu. "

Petr Šafarčík podotkol, že prestupové okno je stále otvorené. "Zmeny môžu prísť rýchlo, takže nič nemôžem zaručiť a ani nechcem."

S Baníkom trénujú zá ložník Vojtěch Engelmann, ktorý už v klube v roku 2013 hosťoval, a obranca či stredopoliar Václav Ježdík.Obaja sú voľní hráči. "Rokujeme, takže neviem povedať, či ich budeme môcť využiť už v sobotu na ihrisku Sparty," povedal tréner Korytář. "My stále hľadáme, káder nie je uzavretý."

A k posilneniu mužstva by mali prispieť aj postrehy Václava Daňka.

bet365

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára